-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atskleidė, kas vyrus dažniausiai paskatina rūpintis savo išvaizda

Dar visai neseniai visuomenėje vyravusi nuomonė, kad savo išvaizda rūpintis labiau derėtų tik moterims, regis, jau grimzta užmarštin. Grožio specialistai pastebi, kad vyrai ima skirti vis daugiau dėmesio ir laiko savo išvaizdai bei naujausių priemonių paieškai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vyras kirpykloje (asociatyvinė nuotr.)
Vyras kirpykloje (asociatyvinė nuotr.) / Unsplash nuotr.

Apie tai, kaip grožio industrija vis labiau gręžiasi į vyrus, atliepia jų poreikius bei kokias inovacijas gali jiems pasiūlyti, bus išsamiai diskutuojama ir 31-ojoje LITEXPO grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“, vyksiančioje balandžio 12–14 dienomis.

Kodėl ir kokie vyrai imasi rūpintis išvaizda?

Grožio rinkos tendencijų pokyčius pastebi ir Mindaugas Zykas, vyriškos kosmetikos parduotuvės „Beard story“ įkūrėjas bei vadovas. Jo teigimu, vyrai nebeapsiriboja tradiciniu higienos paketu – šampūnu ir dušo žele. Jie vis labiau domisi plaukų modeliavimo priemonėmis, barzdų tiesinimo prietaisais.

Asmeninė nuotr./Mindaugas Zykas
Asmeninė nuotr./Mindaugas Zykas

Grožio priemonių žinovas pabrėžia, kad jo srityje paklausą formuoja sezoniškumas, o dažniausiai į jį kreipiasi 25–40 metų klientai. Vyrai dažnai ieško garsių, reputaciją užsitarnavusių prekių ženklų produkcijos ar priemonių, kurių gamybai naudojami natūralūs ingredientai, o įpakavimui – perdirbti tinkamos pakuotės.

„Odos ar plaukų priežiūrai reikalingų priemonių, ar tai būtų veido kremas, ar plaukų lakas, tikrai negalima vadinti tik moterims skirtomis prekėmis. Manau, derėtų keisti įsisenėjusį mąstymą. Rūpintis savo išvaizda būtina visiems, nepriklausomai nuo lyties. Tai puikiai demonstruoja mūsų klientai“, – tvirtina M.Zykas.

Jis pripažįsta – sunkiausia pakeisti vyresnės kartos požiūrį. Tik dalis jos nedrąsiai išbando naujas priemones, kiti – užsispyrusiai nesiima naujovių. Visgi, „Beard story“ įkūrėjo teigimu, bendros tendencijos rodo, kad vyrai vis labiau rūpinasi savo išvaizda, o tai jiems suteikia taip trokštamo pasitikėjimo savimi.

Galutinis sprendimas – kliento

M.Zykui antrina ir kita grožio srities ekspertė, „YouTube“ kanalo „Aurora professional studio“ įkūrėja Oksana Donelaitė-Dūdienė. Profesionali kirpėja ypatingą drąsą ir ryžtą eksperimentuoti pastebi tarp jaunimo. Taip pat dažnai jos klientų gretose matomi verslininkai – vyrai, kuriems kasdien privalu atrodyti gerai.

Asmeninė nuotr./Oksana Donelaitė-Dūdienė
Asmeninė nuotr./Oksana Donelaitė-Dūdienė

Specialistė sutinka su išsakyta nuomone apie tvarumo reikšmę. Jos teigimu, klientai išties yra linkę rinktis ekologiškas pakuotes, atkreipia dėmesį į priemonių natūralumą. Vis dėlto grožio specialistė pabrėžia – tiek paslaugų teikėjams, tiek vartotojams derėtų išlikti budriems ir nepasiduoti manipuliacijoms, ieškant natūralaus produkto.

Kalbėdama apie ryškių pasikeitimų ir sparčiai augančios vyrų grožio industrijos priežastis, O.Donelaitė-Dūdienė akcentuoja įvairių medijų vaidmenį, socialinę konkurenciją ir siekį visada atrodyti estetiškai.

„Internetinė erdvė diktuoja standartus, o gyvenimo ritmas tik greitėja. Natūralu, kad žmogus siekia estetikos. Manau, tai buvo aktualu visada, tik pastaruoju metu šis poreikis ėmė ryškiau skleistis. Prisiminkime, kaip buvo žiūrima į vyrų plaukų dažymą prieš dešimtmetį. Tai laikyta savotišku nesusipratimu ar visišku neformatu. Šiandien ši paslauga auga kaip ant mielių“, – pastebi profesionali kirpėja.

Ji akcentuoja, kad kirpėjas ir klientas kuria itin asmenišką ir individualų ryšį, kurį svarbu tinkamai palaikyti. Tam, kad jis būtų stiprus, plaukų specialistui svarbu sekti naujienas, tendencijas, pokyčius rinkoje bei visa tai pasiūlyti klientui, o jau jam spręsti – priimti inovacijas ar jų atsisakyti.

Profesionalią kosmetiką vyrams siūlančios bendrovės „Nishman Baltic“ direktorė Olga Sidorova sako pastebinti, kad vyrai, prireikus kirptis, vis dažniau kreipiasi į barberius (vyrų grožio specialistus), o ne į plataus profilio kirpėjas ir tradicinius salonus. Pašnekovės teigimu, dažnai būtent barberių salonas tampa pirma vieta, kur susipažįstama su vyriškų grožio priemonių tendencijomis, jų įvairove.

O.Sidorova pažymi – barzdų formavimas Lietuvoje šiuo metu kaip niekada aktualus. Vyrai jų formavimui skiria daug dėmesio, kreipiasi į specialistus, įsigyja įvairių priemonių.

„Jau keletą metų madingos yra barzdos, todėl jų priežiūrai skiriama vis daugiau dėmesio. Vis daugiau vyrų nori, kad barzda atrodytų nepriekaištingai, todėl vis dažniau ne tik apsilanko Barbershop’e, bet ir įsigyja papildomų priemonių barzdos priežiūrai: specialias šukas, aliejų barzdos ir ūsų plaukams suminkštinti, specialių šampūnų ir kondicionierių, priemonių žiliems plaukams paslėpti ir net kvepalų barzdoms“, – vardija „Nishman Baltic“ vadovė.

Asmeninė nuotr./Olga Sidorova
Asmeninė nuotr./Olga Sidorova

Vyrams, pašnekovės tvirtinimu, itin svarbi tampa ir aplinka, kurioje atliekamos grožio paslaugos. Už tai jie net būna pasirengę kartais sumokėti daugiau. Kad tik būtų patikima ir kokybiška.

O. Sidorova teigia taip pat pastebinti, kad paklausiausios tarp vyrų priemonės, suteikiančios natūralumo įspūdį.

„Pastebėjome, kad tarp populiariausių vyrų kosmetikos priemonių yra produktai, dėl kurių šukuosena arba barzda atrodo natūraliai. Pavyzdžiui, jūros druskos purškalas, matiniai vaškai ar pudros plaukams. Pasitelkus šias priemones, šukuosena išsilaiko visą dieną, o priemonių nė nematyti. Anksčiau plaukus buvo madinga tepti žele, nuo kurios jie sulipdavo ir atrodydavo kaip sutepti aliejumi“, – nurodė vyriškos kosmetikos žinovė.

Anot jos, tarp grožio paslaugų vyrams vyrauja ne tik plaukų kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir žilų plaukų bei barzdos kamufliažas, nosies, ausų ir antakių depiliacija vašku.

Pastūmėjimas išbandyti – dovanų kuponas

Kalbėdama apie tai, kaip vyrai susidomi specializuotais salonais ar priemonėmis, „Nishman Baltic“ vadovė akcentuoja – neretai, ypač vyresnio amžiaus vyrai, Barbershop’o slenkstį pirmą kartą peržengia gavę dovanų kuponą.

„Gavę dovanų kuponą iš žmonos, draugės ar dukros vyrai po apsilankymo vienbalsiai teigia – tai buvo geriausiai praleista valanda. Jie ima suprasti, ką reiškia ne tik profesionalus kirpimas ir barzdos formavimas, bet ir įsiklausymas, nuodugni konsultacija tęsti priežiūrą. Apsilankę salone, jie gauna tikros vyriškos erdvės vizito patirties, užuot pasitenkinę „mechanišku“ apkirpimu pagal vieną standartinį modelį“, – detalizavo O.Sidorova.

Dar daugiau grožio specialistų patarimų apie paslaugų inovacijas, naujausias siūlomas procedūras, išskirtinumo ir individualaus grožio svarbą bus galima išgirsti balandžio 12–14 d. LITEXPO centre vyksiančioje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“.

Renginyje įžvalgomis dalysis žinomi grožio srities profesionalai, vyks įvairūs konkursai, bus mezgami verslo ir asmeniniai ryšiai bei diskutuojama visiems aktualiomis sveikatingumo ir išvaizdos temomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius